>

Run to you

Det blev ingen BodyPump igår.
Det blev 75 min. på Crosstrainern och lite styrka för mage och ben.
Hann även med allt annat jag skulle göra.

Har nu lyckats ta mig och all min packning med till jobbet.
Jag vill att dagen skall gå fort! Jag vill att kl. skall bli strax efter 17 då jag sitter på tåget på väg..



 

 

Ikväll när jag kommer fram skall vi hem till Anders och Erica och dricka lite vin och tjöta lite :) Ser fram emot en trevlig kväll.
I morgon skall vi åka skridskor (jag hoppas fortfarande innerligt att det kommer vara fler minusgrader så detta går :P) Sen skall vi på bio och se Avatar. Det ser jag också fram emot :).

Sen blir det middag hemma och bara mysa. Massa mysa.
Längtar!

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: