>

Så ger vi Västtrafik en ny chans detta året!

God morgon!

I natt blev det inte mycket sömn vill jag lova. Fattade inte alls vad som hände när kl. ringde i morse. Den flööög vill jag lova ;).






















Jag ska ju göra mig billös för första gången på nästan 7 år nu.. Komme bli tufft men dagens resa med Västtrafik var faktistkt positiv för första gången på jag vet inte hur länge. Om det nånsin ens hänt! Buss 80 till NisseTerminalen, tog väl 15 min ca. skulle jag tippa på. Nästan inga stop på vägen och det bästa, nästan inget folk på! Jag tycker det är skitjobbigt när det kommer massa folk på som ska sitta bredvid en.. Eller folk som låter massa. Kl. 07:30 vill jag bara ha lugn och ro. Men att betala flera tusen varje månad för lugn och ro på morgonen håller liksom inte längre.
Finns så mycket annat jag vill göra. Tänk på alla kläder jag kan köpa, pengar jag kan spara och resor jag kan göra för de pengarna i stället! :) Får tänka så så kommer jag nog klara mig bra utan min lilla Clio....

 



Första arbetsdagen på nya året bjuder på över 500 mail och 600 nya kunder! Heja, heja!
Januari skall även gå i träningens tecken! Beach 2010 here I come! ;)

Tjuvstartade redan förra veckan och jobbade på ganska bra om jag får säga det själv! :)


Veckans träning v.53


Måndag:
Morgonpromenad. 60 min.
Crosstrainer 50 min. Gym+trappmaskin ca.20 min.

Tisdag: Morgonpromenad 60 min.

Onsdag:Morgonpromenad 60 min. Crosstrainer 45 min.

Torsdag: Morgonpromenad 50 min.

Fredag: Vilodag

Lördag: Promenad 40 min. Crosstrainer+Stepmaskin 30 min+styrka 15 min.

Söndag: Promenad 40 min.



Hoppas alla får en bra dag!

♥ Isabel
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: