>

Träning, middagar, vänner, skratt och saknad!

Godkväll!

Har vart på söndagsmiddag hemma hos Jennie! Pasta&köttförssås bjöds det på. Helt bottenlös var jag med för hade tränat nästan 2 h innan. Så det blev ganska mkt. mer mat än min lilla mage klarade så har fortarande matkoma typ ;) men det var ju så gott!
Rhodinskan var där med. Mkt trevligt. Sen satt vi och mös i soffan och kollade lite på film och tjötade :). Sitter och väntar på att jag ska bli trött nu så jag kan lägga mig.
Morgonpromenad och sen åka kollektivt till jobbet väntar! Har t om. köpt busskort nu :P.





Kvällen igår spenderades hos Cattis och Mike.
Vilket charmtroll hon är nu deras lilla! Viftar med armarna och charmar en med leenden och strålande ögon.. Helt bedårande! :)
Vi åt middag och Cattis "övade" på att dricka vin. Hon kämpade på bra måste jag säga och tror hon hade lite ont i huvet i morse ;). Mkt. trevlig kväll var det i af. !






Btw..
Älskling! Du fattas mig verkligen och jag önskar den dagen vi får vara mer tillsammans kommer snart..

Puss



♥ Isabel

Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: