>

Träning v.3



Måndag:

MRL 60 min. Cardio: 30 min.

Tisdag:
Vilodag.

Onsdag:

Torsdag:

Fredag:
Vilodag

Lördag:
Crosstrainer: 90 min Gym: Ben+mage.

Söndag:
Crosstrainer: 90 min. Gym: Ben+mage.


Shit! Vart dåligt med träning denna veckan :( Skulle haft 2 vilodagar blev 2+2 slappedagar!
INTE BRA! Har prioriterat helt andra saker. Men tränade i af. kondition för 4 dagar nu under lördag och söndag så får väl det vara som lite kompensation för min dåliga insats under veckan ;).

I tisdags var vi ju ute och firade av Jennie och dan efter det var jag liite seg ;) hade inte gjort nån nytta att gå till gymmet då så efter mycket tankar fram- och tillbaka lät jag bli.
I torsdags hittade jag nått intressant som gjorde att jag inte hann och i fredags var jag och AW:ade med Tessan.. Fick i af. en strospromenad på ca. 30 min i stan.. Brände säkert massa kcal på det hehe! ;)

I lördags tränade jag i af. och i dag med :). Så liiite bra känns det men har ätit alldeles för mkt onyttigt i veckan :S ILLA! Blir DEFF i veckan om jag ska nå mina mål! Ytterligare 4 kg skulle ju av nu i januari och ca. 5 i februari.. Börjar komma i de st, jag vill nu men ca. 10 kg till kan jag allt gå ner utan problem med att bli för smal och gärna 20 kg med haha då blir jag lika smal som när jag var 20 :P. Nä- kanske inte skall ha Nicole Richi som ideal ;) strävar inte efter det längre..


Mer former tack! Snacka om skillnad.. Vad vägde Marilyn.. 70-75 kg tror jag och var ca. 1,67 lång.. Idag är de 1,67 långa och väger 40-45 typ :S.. Sinnes!

Skönhet med riktiga former! Dessa former är tidlösa och tycker fortfarande det är oändligt vackra!





Nu mina vänner skall jag sova.
Skall upp o gå i morn bitti och sen blir det tandläkaren, jobba och träna! :)



Kram på er!

Isabel
Postad i: Träning&Välmående Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Tina

när ska du lära dig att du är fin som du är???

2010-01-25 @ 18:11:16
Postat av: Isabel

Haha :) tack Tina :) Jorå, tränar mest för att hålla mig pigg numera faktiskt så går framåt med det där.

Längtar tills den 2a :))



Kram!

2010-01-25 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: