>

Träning!

Kämpade på rätt bra denna veckan med vad gäller träningen tycker jag och det börjar faktiskt ge lite resultat nu! :) Liiite mer morgonpromenader vill jag få in. Helst 5 dagar i v. i af.
Men är så segt att komma upp på morgonen nu när det är mörkt ute.. Ja, ja, vi får se vad man orkar framöver..

Här är i af. vad jag har orkat med den här veckan.



Måndag:
Promenerade hem från jobbet=60 min.
Gym: 65 min.cardio+ben&mage.

Tisdag:
Vilodag

Onsdag:
BodyPump 60 min.+ Cardio 20 min.

Torsdag:
Vilodag

Fredag:
Cardio: 45 min. Gym: Mage&Ben.

Lördag:
BodyPump 60 min.

Söndag:
Cardio: 45 min.
Gym: Mage&Ben. BodyBalance 60 min.


Nu visar kl. ny vecka och det innebär nya tag så bäst man hoppar i säng nu!



God natt!


Isabel
Postad i: Träning&Välmående Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: