>

Veckans träning!




 

 

Veckans träning v.2

Måndag:
MRL 60 min. Cardio: 35 min.

Tisdag:
Cardio: 95 min. Gym: Mage+ben.

Onsdag:
BodyPump 60 min. Cardio: 50min.

Torsdag:
Cardio: Cardio: 75 min. Gym: Mage+ben.

Fredag:
Vilodag

Lördag:
Skridskor 30 min.

Söndag:
Vilodag

 

Kämpat på ganska bra denna veckan med! :)

Hann inte så mycket som jag ville men har haft en helt underbar helg i stället så skall inte klaga.


Nästa vecka skall jag även skärpa till kosten lite för även om jag redan nu fått lite resultat så ger det inte lika mycket lika snabbt som jag skulle vilja just nu, skall inte sluta äta bara dra ner lite på kolisarna.


Hoppas ni alla har haft en underbar helg för det har jag haft tack vare min helt fantastiska pojkvän som gör mig till den lyckligaste tjejen! :)

Nu skall jag sova lite här!


NattiNatt

Postad i: Träning&Välmående Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Va dukitg du är som tränar så mycket!

Ha en bra dag!

2010-01-20 @ 12:08:23
URL: http://alessandra.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: