>

Vem var´e?! Vem var´e som ploga?!

Säg vem det f***ing var!
Den som körde plogbil mellan kl. 00:00-02:00 natten till torsdag skall få stryk!




Vad skall jag göra med min f***ing skönhetssömn?!


VA`?!


Pga. denna idiot har jag inte sovit en blund än..  Somnade till men vaknade av ljudet till denna underbara bil som dundrade fram här utanför! Just nu är kl. 02:23 och jag är fortfarande vaken.... KLARVAKEN!
Kokar ägg som jag skall ha till frukost imorn och kan jag inte sova efter det går jag in på lunchen och gör klart den med.... Sinnes!! DOCK INTE LIKA SINNES SOM ATT PLOGA UNDER NATTEN!! Vem göööör sååå?!

Kompanidäng väntar på parkeringen om det händer natten till fredag med!!



Jag kommer vara pigg o snygg imorn.. Jag känner det på mig..

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Tina

men isa då, du e ju alltid snygg.. vare sig du sover eller inte! =)

2010-01-07 @ 17:18:04
Postat av: Bella

Haha tack Tina ;P

2010-01-07 @ 21:53:52
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Postat av: nurre

knocka han!! hahaha!

2010-01-07 @ 21:54:04
Postat av: nurre

knocka han!! hahaha!

2010-01-07 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: