>

2010-03-09

Med tanke på föregående inlägg kanske jag inte skall kolla mer på husfruarna.. Det är ett tecken på att TV faktiskt är skadligt för en! ;)

Idag är det trots det Despan&sleepower-tisdag hemma hos Jennie. Me like! Sitter o funderar på om man skall ta en 60-minutare på crosstrainern innan dess.. Känner mig lite hängig men kanske blir bättre av lite gymma.. Eller inte! ;)
Det återstår att se!

Ska försöka köra 3 cardiopass och 2 styrkepass i veckan. Gärna 2 morgonpromenader med.
Får bli på helgerna för orkar inte komma upp på morgonen innan jobbet längre.
Kl. 5 har helt enkelt blitt segt för mig att stiga upp.. Kanske om jag börjar lägga mig kl. 21 igen?
Men nä.. Är ändå mörkt o kallt då så får ta det till våren/sommaren istället när det är sköna morgnar. Nu är det goare att komma ut i vintersolen på em.




Så här fint kan det vara en vintereftermiddag i Karlstad.
Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: