>

Det går bra nu!

Ja det gööööör det! :)

Det gick så bra på träningen idag så det är inte sant! ÄNTLIGEN känns det som när man står där på BodyPumpen och tar ut sig riktigt ordentligt! SÅ HÄRLIGT! Hade sån sjuk energi! :)
30 min. uppvärming på Crosstrainern, 60 min. BP och sen 15 på Crosstrainern igen sen var det dags att gå hem!
Helt underbart skulle jag säga om denna träningsdag!

Och det börjar synas på kroppen nu med att jag tränar som förr igen!
Lovely! ;)


Idag har dagen vart betydligt bättre. Tänk vad ett samtal kan göra? Och att få fundera igenom saker och inse att de faktiskt löser sig till det bästa genom att man gör det till det bästa!

Idag kom lyckan tillbaka! ♥

Nu har jag dansat loss här hemma till lite bra musik ;) så dags att hoppa in i duschen sen lägga sig!



Godnatt!

♥ Isabel

Postad i: Träning&Välmående Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: