>

En regning morgon

Kom nyss hem från jobbet.. Eller a, åkte dit och vi fick inte upp dörren för nån hade låst överlåset med.
Bra där stune! Så var bara att åka hem igen!
Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart sen ska jag och min nya ToppHälsa tidning ta ett bad :)

Sen ska jag faktiskt åka ner till jobbet runt 10-tiden igen för ibland är det folk där på andra företag så dörren öppnas.
Har ju redan planerat att vara ledig på torsdag för ska ju till Karlstad på onsdag kväll så måste komma in!



Igår var vi hos Jennie och firade henne.
Det var väldigt kul =) Var duktig och åkte hem när de andra drog på krogen. Var jättesugen på att gå ut och dansa först men sen blev jag så trött och skulle ju upp och jobba (!) idag så tänkte att det kanske var bra att åka hemmåt istället.. *vuxenpoäng!* ;)
Vi löjlade oss och tog massa roliga kort under kvällen i af. så de kanske man kan bjuda på ett par av sen haha! :)


Så här såg jag i af. ut när jag åkte till Jennie igår. Kände mig riktigt snygg faktiskt och hur underbart är det inte att man kan ha skinnjacka på sig igen?! :))


Älska mina stövlar från LaRedoute! Sååå läckra, höga skaft, höga klackar och ändå lätta och sköna att gå i! :)




Om jag inte kommer in på jobbet idag ska jag ta en promenad i det regninga vårvädret, sen tvätta och sortera alla kläder som legat gömda i min garderob. ;) Sen ska jag även fixa en liten surprise till min baby som han skall få som påskpresent! :) I´m a goooooood girlfriend haha ;)



Kram på er alla ha en fin dag!


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: