>

JAG HITTADE DEN!

På söndag ska Jennie, Emelie, Sabiha och jag på SPA och jag kom då på att man ska ju ha bikini för att kunna göra det! Har en jättefin som jag fick av mina föräldrar då de vart i Italien och den vill jag verkligen ha.

Sagt och gjort..

Igår kväll satte jag igång projekt leta bikini.. Vet att jag hade lagt den- tillsammans med alla andra somamrkläder långt in i min "walk in closet" och att den inte skulle bli helt lätt att hitta..

Jag kom på 2 saker.. Geeesus vad mycket kläder jag har (!) samt att jag måste organisera min garderob!

MEN jag hittade bikinin.. Så här såg det ut efter jag rotat fram den.. ;)

















Och här är min favvobikini :)
Och en välldans snygg tjej haha ;)




Kort taget på Sangt Görans ö för ngn sommar sen.
Guuud vad man längtar dit nu när man ser dessa bilder! :)


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Oj oj! :) Men bikinin var riktigt fin.

2010-03-25 @ 10:42:03
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: