>

Natten med Tosse!



Tjoho!

Här sitter jag och väntar på att min lunch skall bli klar!
Pestolax med råris blir det. :)



Har hunnit en del i dag ändå.. Igår var jag hos Jennie och kollade på film och käkade Thai-mat och lite annat smått o gott och hade det mys! Kollade på Ghettoblaster som vi såg typ varje dag hela högstadiet haha den är så j-a sjuuuk den filmen! Garvade lika mycket som alltid.
Var en riktig fnisskväll igår så våra killar skall nog vara glada att de inte var med för de hade nog fått eksem i öronen haha! ;)



Jag brukar sova väldigt gott när jag sover över hos Jennie (med tanke på att man sover bättre när man sover med nån annan) men inatt bestämde sig hennes ena katt Tosse för att ha DAMP under hela tiden vi försökte sova. Han for upp o ner ur sängen o lekte med en mus som han har som leksak! När han försökte få tag på den i sängen träffade hans klor min fot både en och flera gånger! Vaknade av att jag skrek AJ! rakt in i stackars Jennies öra! ;P.. Trots lite sömn var jag på gymmet strax innan kl 10 i morse. Körde ett BodyPump pass och ett pass på Crosstrainern.
Kände att det var behövligt efter allt godis man fick i sig igår *urk* Sen blev det inte så mycket tränat igår heller, mer en aktiv vila kan man säga haha. ;) 25 min. på crosstrainern hann jag med och sen lite mage innan det var dags att åka hem o göra sig i ordning.



Skulle ha träffat Cattis en sväng på stan nu för att inhandla tavlor och färg, penslar o grejer för att måla ikväll men efter mycket om och men bestämde vi oss för att vi inte hade tid att åka in till stan så får ta det nån annan dag. Får ta våran vin- och måla tavlor kväll nån annan helg! :) Skall ses på Cheers istället och ta ett glas vin där ikväll. Cheers, där vi tjejer träffades varje tisdag när vi gick på gymnasiet, drack öl o snackade skit! :) Those were the days!



Uppdatering: Laxen var väldigt god :) Nu blir det en kopp kaffe sen en powerwalk!



♥ Isabel


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: jennie ann svensson

jag döööööööööööör av skratt!! hahahha!! mammas bäbis asså fyfaaaaan för honom!! jävla goding...<3 jag har faktiskt lite ont i örat idag, tack för den..;) åhh herrejisses säger jag bara, detta a det bästa inlägget ever! haha!

2010-03-20 @ 15:49:45
Postat av: "Bloggdrottningen"

Jag vet inte jag om det är nått att skratta eller gråta åt! Tur för Tosse att han är så söt! :P asg



2010-03-20 @ 15:51:37
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: