>

Nytränad!

Det går bra nu kompis det går bra nu..

Nyss hemkommen från the gym där jag kört 60 min. på Crosstrainern! Sjukt jobbigt och sjukt gott!
Körde lite mage med när jag ändå var i farten och nu sitter jag här i soffan o känner mig nöjd.
Skall slänga i mig en proteinshake, dricka lite kaffe och kika lite på TV innan det är dags för sängen.

I morse överskattade jag mig själv lite granna.. Trodde att jag, efter 3 h sömn, skulle orka ta mig ut på en morgonpromenad vid 5-snåret men det var ju bara på med snoozknappen o somna om haha.
Snoozade till kl. var 07:20 då jag släpade mig upp o gjorde mig klar för tandläkaren.

Var riktigt jobbigt där idag.. Kände hur den där verkliga dödsångesten jag får när jag ser en nål kom mot mig i dag när jag satt och gjorde övningarna som nu blir tuffare och tuffare. Men jag SKALL klara detta! Jag SKALL klara att ta en spruta utan att skrika, gråta, fäkta och försöka slå bort läkaren när de kommer nära med nålen! Jag inte bara skall jag MÅSTE klara det!!
SÅ DET SÅ! Är så j-a tuff o bestämd när det gäller mkt, men när det gäller smärta är jag en riktig mes! Satt o funderade häromdan på hur jag överhuvudtaget ens nånsin kommer hantera smärtan att föda barn.. Jag som inte ens kan ta ett blodprov! Att vara gravid ser jag fram emot hur mkt. som helst men att få fram undret, nej det kunde tänkts ut på ett bättre sätt! ;)


Woho! Ser att Hollywoodfruarna började nu, gotta go! ;)



♥ Isabel


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: