>

Ta dagen som den kommer eller fånga dagen..

Det är jättefint väder ute nu! Molnen och regnet har försvunnit och solen tittar fram.
Kanske skulle ha sparat den där morgonpromenaden jag tog i morse till senare.. *hmm*..

Sitter i af. och väntar på att de sista min. av dagen skall gå så jag kan få åka hem.
Blir väl ett pass på gymmet. Om det inte blir en promenad till, det återstår att se.
Framförallt skall jag försöka äta något! Inte lyckats peta i mig mer än lite gröt och lite middag både igår och idag och likadant var det förra veckan.. Mår illa och kan inte ens tänka på att äta hur mycket jag än försöker att få i mig nått.. Vet inte varför men hoppas det ger sig snart.. Får ju inte direkt nån energi till att träna på det här sättet! :(


Marcus är iväg på konferens med sitt jobb och kommer hem imorn.
Sen är det en vecka tills jag åker upp. Längtar så fruktansvärt mycket!
Saknar honom så det gör ont i hela mig.


Aja.. Ska se om det finns nått att sysselsätta sig med de sista minutraran här..

Hoppas alla får en bra tisdagskväll och glöm inte att kolla på Despan! :P


♥ Isabel



Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: