>

Tänk inte idag på vad du kan skjuta på till morgondagen..?

Igår var en väldigt jobbig dag på många sätt.
Tänker väldigt mycket och vissa saker är rätt jobbiga att behöva gå igenom.
Men samtidigt har jag hittat allt jag vill ha och är inte beredd att släppa det för allt i världen så bara att kämpa!



Idag känns det fortfarande jobbigt men bättre.
Ska träna sen för det hade jag inte ork till varken i tisdags eller igår.
Fick inte i mig nån mat på hela dan igår heller så var helt slut på kvällen verkligen..

Men idag är en ny dag!

Ska jobba klart sen kanske det blir en kaffe på stan innan träningen!
Blir att köra BodyPump och Crosttrainer idag.


Jag älskar dig och kommer alltid att göra det!
"Everyday I love you more"
Postad i: Familj, Kärlek & Vänner Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: jennie ann

imon ska vi mysa å äta thaimat å tjöta om allt å inget =))

2010-03-18 @ 16:20:44
Postat av: Bella

Det ska vi kikkan! ♥

2010-03-18 @ 16:24:07
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: