>

Träning v.12



Måndag:
Vilodag

Tisdag:
Morgonpromenad: 40 min. Cardio: 50 min. + mage.

Onsdag:
Vilodag

Torsdag:
BodyPump: 60 min. Crosstrainer: 30 min.

Fredag:
Jennie´s ass-shaking party! ;)

Lördag:
Slappedag

Söndag:
SPA-dag :)

Som ni ser blev det inte så mycket träning i veckan. Ska ju träna 5 dar i veckan + mina morgonpromenader i af. 2 ggr./vecka är det tänkt.
Hade inte tid förra veckan pga. jobb och annat och det gillar vi inte!
Ska försöka träna mer i veckan även om jag eg. inte har tid med det nu heller men får försöka träna uppe i Karlstad med.
Ska ju till Karlstad på onsdag em. och innan dess skall jag hinna tvätta och packa och det hinner jag ju bara på kvällarna när jag även vill lägga min tid på träningen.. :( Men ska bli underbart att få komma upp till Marcus! :)


I söndags var vi på SPA! Sankt Jörgens Park Resort kan varmt rekomenderas. Gud vad underbart det var!
Fick en helkroppsmassage, låg i relaxen, bubblade, badade, myste och bastade i deras olika bastuar och lyxade oss mest hela dagen! :)
Nästa gång ska vi åka dit och bara vara i relaxen (himmelriket som det kallades och det var det verkligen) och sen ta en middag med övernattning på kvällen. Lovely!

 

Här har ni 2 nytvagade pussgurkor!



Postad i: Träning&Välmående Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: