>

Trotsa tröttheten!

Vet inte vad som händer men har det sista vart så sjukt trött och hängig på em/kvällarna. Mår illa och får ont i huvet.
Skyller på att jag ätit dåligt det sista.. =/

Ska i af. trotsa tröttheten och åka till gymmet för en timmes BodyPump :) Ser fram emot det passet så inget lite trötthet får stoppa! ;)
Men först blir det lite "middag" i form av äggmacka. Så sjukt gott! :)



Var och köpte lite nytt proteinpulver innan. Körde på det jag brukar denna gången som jag vet är bra, gott och inte fullt med massa socker. Gillar verkligen den tjejen som har hälsokosten. Alltid så glad och trevlig så blir alltid att man stannar o tjötar lite. :) Hon är verkligen duktig på det hon gör med. Fick smaka på lite olika saker och fick som vanligt med mig en ny hälso-tidning och lite prover. :) Pratade lite om min knasiga mage så fick även med mig ett par tabletter jag skulle ta en gång om dan i samband med måltid som skall slå ut de dåliga bakterierna som gör att man blir svullen och får ont när man ätit. Bara att hålla tummarna och se om det kanske kan fungera! :)


Postad i: Träning&Välmående Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: