>

Är huvet dumt får kroppen lida!

Har ont i magen! :( Men får skylla mig själv för åt både bröd och kladdkaka igår och i förrgår..
Jag kan inte ha ont i magen idag. Ska ju träna sen ju!

Nåja!

I helgen blir det lite ändrade planer då Marcus p ga. vädret inte är det bästa inte kunde köra ner Johans MC. Så han får ta det i slutet på månaden i stället. Då får vi förhoppningsvis en längre ledighet ihop!
Tror jag skall göra allt det där jag skjutit upp så länge, plugga inför svenskaprovet, sola, ta hand om mig själv lite, ta ett bad och bara slappa hemma helt själv med lite god mat, vin och film kanske? :)



Skickade in intresseanmälan till LFVärmland innan med och hoppas på att nån ledig plats på CS där dyker upp snart så man får in en fot! :) Skall även ringa på en annan annons sen och kolla lite angående den tjänsten. Ska även se om det finns fler intressanta företag man kan kontakta och sända in CV till för kommande jobb..

Hoppas på det bästa!


Btw.. En kollega som jag trodde var långt över 40-sträcket fyller tydligen 40 år imorn..

Där ser man!


Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Kom å mys me mig istället!

2010-05-07 @ 07:26:51
Postat av: Bella

Kommer gärna och myser med dig! :) I morgon kväll kanske?

2010-05-07 @ 08:29:49
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/
Postat av: Cattis

Yes!jag å Tigra är antagligen ensamma hemma så det blir får bli en riktigt tjejekväll:)

2010-05-07 @ 13:16:55
Postat av: Bella

Vad mysigt! ♥

2010-05-07 @ 13:19:41
URL: http://isabelfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: