>

Ett litet steg för mänskligheten



Men ett stort steg för mig!

Jag har idag tagit en spruta! Kan ni fatta eller?! För första gången på säkert 12 år har jag låtit någon lägga en bedövning utan att skrika, gråta, rycka undan huvet, slåss, fäkta eller få panik för att sen gå därifrån med en halvlagad tand! Jag har tatt en spruta! Sällan har man skådat nån som är så glad för det haha! :P
Och det bästa av allt? Det gjorde faktiskt inte ont! Denna gången var de duktiga och talade sanning. Det kändes inte! Är så sjukt nöjd och stolt över mig själv så ni fattar inte! Nu kan de bara ringa från Karlstad och säga att de erbjuder mig jobbet med så är denna dagen fulländad! :)

Wunderbar!


Underbart väder är det också och om det håller i sig tar pojken sin MC och kommer ner i helgen. :) Och vi kanske t om. kan ta en tur till Hunnebo. Hade vart underbart att få spendera helgen där bara jag och han. Skaldjur, middag på BellaGästis kanske, vin på altanen, värme från brasan, promenader vid havet.. Myyys på hög nivå!


Igår skulle jag städat men bidde ju inte mkt med det så får bli ikväll istället.
Jag är verkligen löjligt dålig på att städa. Behöver en vecka på mig för kommer upp så mycket annat jag gör mellan. Men ni vet vad de säger.. "A clean house is a sign of a wasted life" ;)

Hepp!




Postad i: Happy Times Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: