>

Dom kallar oss ålahövven!

När man går upp kl. 04:00 är man rätt trött vid denna tiden kan jag lova!
Allt är i af. klart på jobbet så väntar bara på att få komma hem.
Saknar min Marcus så mycket redan.. Älskar honom så mycket att det inte ens finns ord nog för att beskriva den kärleken!  Mitt allt!
Fick ett väldigt tillfälligt mess av en gammal kompis innan och det kunde ju inte komma mer lägligt för oss båda Maddelina :) Nu gäller det bara att jag får ett ja från Värmland med! Och det hoppas vi på att jag får snart! Helst igår!



Ska dra mig till gymmet efter jobbet.. BLÄ! Inte alls sugen idag med tanke på hur trött jag är men Sommaren 2010 närmar sig med stormsteg och eftersom jag skall vara het som få på stranden i sommar så det är bara att tagga till och åla sig dit! ;P
Hade velat åka hem och mysa med en kopp kaffe hos föräldrarna idag eg..
MRL är i of. roligt så brukar få ett glädjerus efter ett sånt pass! Tisdag och onsdag får bli vilodagar denna veckan då jag har sinnesjukt mkt annat att göra också! 



Helgen har gått åt till att slappa, gosa, slappa mer, festa lite, gosa, mysa, äta god mat, se film, gosa och mysa, träna och mer mysa och gosa :) Jag vill alltid ha det så! Lovely!
Du är verkligen den finaste pojkvännen man kan få. Jag är så lyckligt lottad!

Har ni fått diabetes av allt sött jag skriver än? ;) Inte? Då slänger jag in en puss till er också.. ;)

Puss på er mina vänner! Ha en skön kväll i solen nu.



Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: