>

Sommarbalkong

Jag har ju ingen balkong hemma hos mig. Det har däremot min kära pojkvän :) så har fått tillåtelse att inreda den! Tror inte karln min misstycker så mycket dock. ;)

Hittade fina trätrallar på Clas Ohlson som jag tänkte kunde passa.

 

Ska bara få reda på hur många kvm balkongen är på så kan jag inhandla dessa sen.

Yay! :)

 

Sen ska man ju ha stolar och ett litet bord med så man kan sitta och mysa där ute.
M har stolar men får se om man kanske kan välja nått annat istället så man kan få plats med ett bord med. :)

Något sånt här kanske?

 

 

Och tillbehören man kan ha är ju hur många som helst.. Valen för att skapa en mysig balkong är oändliga! Kan nog tycka att det är det roligaste "rummet" att inreda nästan. :)

 

 

 

 

 

 

Lykta att ha på bordet kanske? :)

 

 

Tror det kommer bli himla fint när vi är klara. :)

 

 

 

 

 


Postad i: Happy Times Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: