>

Terrorphone!

Jag väntar konstant på att min mob. ska ringa så har den med mig överallt numera. Och nu menar jag överallt!
Så om jag inte svarar nån dag så är den med all säkerhet nerspolad i en toalett!

Den ligger i väskan på väg till och från bilen med en störigt hög ringsignal!
Jag har den framför mig på skrivbordet hela dagen på jobbet! (nervöst stirrandes på den varannan min..) för tänk så har jag kanske "missat surret när den ringer!"
Den får följa med och ligga på bordet vid lunch!
Den följer med varje gång jag ska hämta en ny kopp kaffe.. Listan kan göras lång.. Hell jag sover med ett panikartat grepp om mobj-eln! (Gud förbjude att jag skulle glömma den en sek. liksom..)
This is terror people!

Och ni förstår ju själva vad som skulle hända om jag lämnade den oövervakad eller hur?!

Och det största hånet av allt nu när jag är så noga med att ha den med mig det är ju att de inte ringer.
Det där samtalet jag väntar på har ju fortfarande inte kommit! Kom igen nu då Ni högre makter. Ge mig ett samtal där de säger att "vi vill erbjuda dig jobbet hos oss, om du är intresserad."


Då ska jag spela lite svårflirtad en stund.. Sen ska jag skrika "JAG FICK DET!" så högt att det hörs ända till Karlstad!

Postad i: Vardagsmat och annat skôj Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: